سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
عاشقانه
دوشنبه 101 فروردین 29 :: 7:52 عصر ::  نویسنده : محمد رضا خراقانی
هفت راه میلیونر شدن
چگونه با انجام کاری که عاشقش هستیم ثروتمند شویم؟
اگه کسب و کار اینترنتی این همه مزایا داره پس چرا همه انجام نمیدن؟
بهترین زمان ممکن برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی
سادگی و سهولت راه اندازی کسب و کار اینترنتی
کسب درآمد عالی از اینترنت


به همین دلیل راز موفقیت در کسب درآمد اینترنتی این است که کسی را پیدا کنید که خود قبلا سالهاست در این کار موفق است و میلیون ها تومان در ماه درآمد کسب می کند، و بعد رمز و رموز کار را از این شخص کشف کنید. آن وقت متعجب خواهید شد که چه قدر کسب درآمد اینترنتی آسان و سریع است. فقط کافی است بدانید چه مسیری را طی کنید. همین و بس.

بهترین روش برای تهیه این کتاب، دانلود کردن آن میباشد.

بلافاصله پس از پرداخت موفق، لینک دانلود کتاب نمایش داده میشود

کتابی نفیس و ارزشمند برای آینده شغلی شما

ارزانترین و مفیدترین کتاب عمرتان را همین الان دانلود کنید.

پرداخت اینترنتی با کلیه کارت های بانکی


خرید



موضوع مطلب :
دوشنبه 101 فروردین 29 :: 7:41 عصر ::  نویسنده : محمد رضا خراقانی
فروش موفق





اگر شما صاحب کسب و کار هستید
اگر فروشنده ، مغازه دار ، کارمند ، کارگر ، محصل ، استاد ، پزشک ، کارآفرین ، مدیر و حتی اگر بیکار هستید این جزوه را دانلود و مطالعه کنید و درصورت عدم رضایت وجه خود را پس بگیرید


 

Image result for ?گارانتی برگشت پول?‎

خرید



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

فایل PDF کتابچه دارچین (صفر تا صد راه اندازی کسب و کار جدید)
فایل PDF کتابچه دارچین(راهکارهای کارآفرینی برای دانشجویان معماری؛ از ایده تا عمل)

نویسنده: محمد سیمری

موضوع: مهندسی معماری

تعداد صفحات: نوزده

فرمت: کتاب PDF

زبان: فارسی

تاریخ انتشار: هجدهم فروردین هزار و سیصد و نود و شش

صفر تا صد راه اندازی کسب و کار جدید

(مناسب برای معماران و طراحان)

شاید بهتر باشد این سوال را از خود بپرسیم که چرا رشته ای مانند معماری، که همواره قوه خلاقیت و پیش بینی را در دانشجویان خود پرورش می دهد، فارغ التحصیلانی را به جامعه تحویل می دهد که آینده شغلی خود را بسیار محدود و کوچک می بینند؟!

آیا برای حل این مشکل، راه حلی وجود دارد؟

برای دانستن پاسخ این سوال، مطالعه کتابچه دارچین (راهکارهای کارآفرینی برای دانشجویان معماری) را به شما توصیه می کنیم...

این کتابچه برای افرادی توصیه می شود که تصمیم گرفته‌اند وارد دنیای کارآفرینی و اجرای ایده های خود شوند ولی اطلاعات کافی در این زمینه ندارند! همچنین در کتابچه ی دارچین، پنج پیشنهاد خلاق و فوق العاده برای راه اندازی کسب و کار جدید و پول ساز شما مطرح شده است.

اگر مدت ها در آرزوی داشتن یک کسب و کار و یا اجرای ایده ای مناسب هستید، ولی نمی‌دانید از کجا شروع کنید! مراحل گام به گام از ایده تا عمل در این کتابچه بررسی شده است.


(تخفیف ویژه به مدت محدود)

همین حالا اقدام کنید ?
خرید



موضوع مطلب :
دوشنبه 101 فروردین 29 :: 5:45 عصر ::  نویسنده : محمد رضا خراقانی
چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم
در مورد کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

با القای باور می توان هر حسی را به دیگران انتقال داد. عشق یک باور است. تلقین باور به دیگران کار دشواری نیست. نه باور به عشق بلکه هر باوری را با تکنیک های روانشناختی می توانید به دیگران انتقال دهید.  کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم از پر فروش ترین کتاب های الکترونیکی سایت آمازون ( بزرگترین فروشگاه کتاب در جهان) می باشد و به شما کمک می کند ذهن دیگران را شست و شو دهید و میلی شدیدی نسبت به خود در آنها ایجاد کنید. کتابی که شانس عاشق کردن دیگران را بدون شک افزایش می دهد. با مطالعه ی این کتاب می توانید حتی اگر شخصی از شما خوشش نمی آید وی را عاشق خود کنید

تفاوت این کتاب با دیگر کتاب ها

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم یک کتاب ساده و معمولی نیست که توصیه های واضح و آشکار به شما بکند توصیه هایی که همه ی ما با آن آشنا هستیم. مثل مهربان بودن، هدیه خریدن و نزدیک وی قرار گرفتن.

اطلاعات موجود در این کتاب برگرفته از علوم روانشناختی است که با وجود تخصصی بودن به زبانی بسیار ساده بیان شده است تا هر شخصی بتواند به سادگی متوجه ی آن شود علومی که در این کتاب بررسی می شود شامل روانشناسی رفتار، برنامه ریزی ذهن نیمه خودآگاه،  روانشناسی عشق،  روانشناسی ارتباط، برنامه ریزی عصبی کلامی، آناتومی بدن، بازاریابی  و تحقیقات علمی می باشد.

دیگر ویژگی پر اهمیت این کتاب منحصر به فرد بودن آن است. در سایت های دیگر جست وجو کنید تا متوجه شوید نمونه ی مطالب موجود در این کتاب در جای دیگری یافت نمی شود بعد از جست و جو می توانید بازگردید و این کتاب را خریداری کنید.
خرید


ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :
دوشنبه 101 فروردین 29 :: 5:16 عصر ::  نویسنده : محمد رضا خراقانی
کسب درآمدازمشاغل خانگی
امروزه کسب و کارهای خانگی به عنوان راهکاری مهم برای ایجاد اشتغال و درآمد در سراسر جهان محسوب می گردند. قابلیت انجام این نوع کسب و کار در «منزل» سبب ایجاد مزایای بسیاری برای شاغلین آن ها می شود، که از جمله می توان به ایجاد توازن بین مسئولیت خانوادگی زنان و اشتغال آنان، حذف هزینه های مربوط به خرید، رهن و اجاره کارگاه و ایاب و ذهاب، استفاده از نیروی کار سایر اعضای خانواده و ایجاد زمینه های کار خانوادگی، امکان انتقال تجارب از طریق آموزش غیررسمی به شیوه استاد- شاگردی بین اعضاء خانواده و... اشاره نمود.د ر این رابطه کتابی بانام مشاغل خانگی برای شما عزیزان هموطن آماده شده است که آسان ترین واصولی ترین شیوه های کسب درآمد از طریق مشاغل خانگی را در منزل آموزش می دهد به نحوی که همه اقشار مختلف جامعه می توانند از آموزش های این کتاب بهره برده و با جدیت و تلاش گامی محکم برای استقلال مالی و خود اشتغالی بردارند

فهرست عناوین کتاب به شرح ذیل می باشد:
خرید


ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :
1   2   >