سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
عاشقانه
دوشنبه 96 بهمن 16 :: 9:29 صبح ::  نویسنده : محمد رضا خراقانی

 

قانون جذب

 

قانون جذب همواره به تو می گوید چگونه وقایع به وقوع می پیوندد. با قانون جذب انسان قادر خواهد بود آنچه را که می خواهد بدست آورد و آنچه را که نمی خواهد کمتر بدست آورد.چیزهای که با استفاده از قانون جذب می توان بدست آورد عبارتند از: شغل دلخواه، تفریحات دلخواه،ارتباطات دلخواه،مشتری دلخواه،پول بیشتر و درکل هرآنچه در زندگیت می خواهی و آرزو داری بدست آوری

تعریف قانون جذب

در زندگی همان چیزی را جذب می کنی که انرژی، حواس و توجهت را به آن معطوف می کنی. چه آن را بخواهی و چه آن را نخواهی !!!

علم قانون جذب

همواره به یاد داشته باش انرژی تو برابر است با خلق و خوی تو و خلق و خوی تو برابر است با امواج تو و امواج تو چه مثبت و چه منفی برابر است با پدیده هایی که در جهان هستی می بینی.
آیا شنیده ای که می گویند او امواج خوبی از خود ساطع می کند؟ همواره به یاد داشته باش ما دائم در حال ارسال امواج مثبت یا منفی هستیم که این امواج و ارتعاشات با احساسات مثبت و منفی ما ارتباط دارد.
امواج مثبت برابر است با: لذت، عشق، وفور نعمت، فخر، عزت نفس، راحتی، اعتماد به نفس، مهر، محبت، دوستی و ثروت.
امواج منفی برابر است با: ناامیدی، تنهایی، بیهودگی، غصه، غم، سردرگمی، فشارعصبی، خشم، رنجش، تنفر و فقر.
بسیار مهم است که از امواج خود باخبر باشید، زیرا قانون جذب چند برابر آن را به شما می دهد. خواه بخواهید و خواه نخواهید.خواه خوب باشد و خواه بد باشد.

جذب نا آگاهانه

در بیشتر مواقع انسان نادانسته امواجی را از خود به جهان هستی می فرستد.آنچه به تو لذت می دهد ارتعاش تو را بالا می برد و تو احساس لذت بیشتری می کنی و برعکس، اگر شاهد موارد دلگیر کننده ای باشی احساس بدی را تجربه می کنی. در این حالت امواج منفی را به جهان می فرستی.
جهان هستی به نوع احساسات تو توجهی نمی کند، همچون آینه عمل می کند. آن موجی را که تو می فرستی دریافت می کند و با شدت چند برابر به تو باز می گردند حتی اگر این موج به ضرر تو باشد!

برای استفاده هوشمندانه از قانون جذب باید فرمول سه مرحله ای زیر را همواره در زندگی خود استفاده کنید.

1- خواسته ات را مشخص کن

2- امواجت را تقویت کن

3- خواسته ات را بپذیر

مرحله اول: خواسته ات را مشخص کن

کلام،کلام،کلام

کلماتی که بر زبان می آوری امواجی را به جهان هستی ارسال می کند. کلمات خارج شده از زبان موجب جذب آگاهانه یا ناآگاهانه می گردد. در انتخاب کلمات درگفت و گوی های خود همواره دقت کنید.

چرا اینقدر روی کلمات تاکید می شود

واکنش قانون جذب درست مانند ذهن توست. قانون جذب آنچه را تو نمی خواهی می شنود.اگر وقتی به ندای درون خود گوش می دهی امواجت منفی باشد، درست مانند این است که به سمت چیزهایی می روی که نمیخواهی. توجه کن تو در زندگی به سمت چیزهایی می روی که توجه و انرژی خود را معطوف آن می کنی. خواسته یا ناخواسته!

افعال منفی

زمانی که از افعال منفی در عبارات خود استفاده می کنی درست ضمیرخودآگاه یا ناخودآگاه خود را متوجه آن ساختی. به عنوان مثال: اگر بگویم درمورد برف و بوران فکر نکن، تضمین می کنم که بی درنگ ذهنت متوجه برف و بوران می شود. با اینکه فرمان منفی بود، اما ضمیر خودآگاه یا ناخودآگاه تو آن بخش از فرمان را ویرایش کرد. عبارات زیادی وجود دارد که برخلاف فرمان منفی آن، توجه آدم را بیشتر به خود جذب و جلب می نماید. به چند نمونه زیر دقت کنید:

مرحله دوم: امواجت را تقویت کن

تقویت امواج صرفا به این معنا است که به تو حال وهوای خوبی بدهد یا احساس توجه، انرژی و تمرکز مثبت بیشتری کنی. اینکه خواسته های خود را شناسایی کنی کافی نیست، شما باید هر روز هم که شده به آن توجه مثبت داشته باشی.

خودت پنکه ات را به کار بیانداز

اگر احساساتت را با پنکه مقایسه کنی، متوجه خواهی شد، هنگامی که پنکه روی درجه آخر است و باد خنک می وزد تو احساس بسیار خوبی داری،به عبارتی پنکه ات خوب دارد کار می کند.
وقتی که احساس آزردگی می کنی و یا رنجش داری درست مثل این است که مدادی را لای پره های پنکه ات قرار دهی.
وقتی با دردسرهای روزانه مواجه می شوی، کمتر وقتت را صرف توجه به آنها کن. تو از استعاره پنکه خوشت خواهد آمد. از باد خنک آن لذت می بری و با صدای بلند می گویی : پنکه ام خوب باد می زند،من احساس خوبی دارم.

تمام چیزهای خوبی را که باعث می شود به تو احساس خوبی بدهد شناسایی کن و بیشتر به آنها بپرداز.

تقویت امواج حکم سوخت برای خواسته ات را دارد

یکی از اصول مهمی که قانون جذب برایت کارایی داشته باشد این است که خواسته هایت را در خط مقدم ذهنت قرار دهی. در این حالت انرژی بیشتری به جهان هستی خواهی داد. از طرفی مثبت تر خواهی شد. در ادامه با عبارات تاکیدی آشنا می گردی.

چرا عبارات تاکیدی امواج شما را تقویت می کند؟

عبارات تاکیدی همانند جمله ای در ذهنت، ذهنت را مجدد برنامه ریزی می کند. در واقع عبارات تاکیدی برنامه های قبلی ذهنت را که باور نام دارد به برنامه های جدید تغییر می دهد.

عبارت تاکیدی همواره باید به زمان حال باشد.

 شما باید هر بار که عبارات تاکیدی را بر زبان می آورید احساس خوبی داشته باشید. این در حالی است که عبارات تردیدی باعث می شود جهان هستی از آنچه نمی خواهید به شما بدهد.

عبارات تاکیدی زمانی موثر است که تو آن ها را احساس کنی و با خواسته ات هماهنگ باشی.

عبارات تاکیدی فقط برای تقویت امواج شما می باشد. اگراحساس خوبی به آن نداری قانون جذب در برابراحساسی که داری واکنش نشان می دهد و چند برابرآنچه نمی خواهی به تو می دهد. زیرا عبارات تاکیدی شما موثر نیست و با احساسات شما هماهنگ نمی باشد.

از کجا بدانم عبارت تاکیدی خود را درست ساخته ام و موثر است؟

وقتی عبارات مربوط به خواسته خود را می خوانی، چه احساسی داری؟اگر عبارات خود را می خوانی و احساس خوبی نداری بدان عبارات تو نادرست می باشد. دوباره عبارات را بنویس تا وقتی که آن را می خوانی درباره آن احساس خوبی بدست آوری. این کار را آن قدر ادامه بده تا در شما احساس خوبی به وجود آید.

مرحله سوم: خواسته ات را بپذیر

پذیرفتن یعنی چه؟

پذیرفتن یعنی عدم شک و تردید که در روند جذب آگاهانه بسیار موثر می باشد. زمانی که تو خواسته خود را به اندازه کافی مشخص نکنی، آن را نخواهی یافت و به آن نخواهی رسید. تو باید ذره ای تردید در مورد خواسته خود نداشته باشی تا آن را جذب کنی. به عبارتی باید آن را باور داشته باشی. این مرحله یعنی مرحله کنار زدن شک وتردید را پذیرفتن می گویند.
تو باید عباراتی را که می گویی قبول کنی و بپذیری.وقتی به درجه ای رسیدی که ندای درونت به تو بگوید: خیالت راحت این امکان پذیر است در واقع آن را پذیرفته ای.
پذیرش و پذیرفتن سخت ترین مرحله در زمینه قانون جذب می باشد زیرا :
1- غالبا معنی آن را درک نمی کنند.
2- وقتی می گوییم بپذیر مردم کلافه می شوند.

قدرت پذیرش

1- داشتن خواسته قوی با شک و تردید شدید، یعنی خواسته ات به حقیقت نمی پیوندد.
2- داشتن خواسته قوی با کمی شک و تردید یعنی خواسته ات آهسته به وقوع می پیوندد.
3- داشتن خواسته قوی بدون شک و تردید یعنی خواسته ات سریع به وقوع می پیوندد.

شک و تردید از کجا می آید؟

رایج ترین منبع شک و تردید باورهای محدود ما می باشد.باور محدود همان افکار تکراری است که باعث می شود تو به خواسته ات نرسی. افکاری منفی سبب بوجود آمدن احساس منفی می گردند. احساس منفی سبب بوجود آمدن امواج منفی می شود که همه این ها سبب می شود شما به خواسته های خود نرسید.

مجموعه بی نظیر رازهای میلیونر شدنرمز و راز موفقیت و کسب ثروت از زبان برایان تریسی

12ابزار مفید برای تقویت امواج شما

1- قدر دان و حق شناس باشید.

2- مدارک قانون جذب خود را ثبت کن.

3- آنچه را به خواسته ات نزدیک است گرامی بدار.

4- عبارت “من در روند کار قرار دارم ” را بسیار به کار ببر.

5- عبارت “من تصمیم گرفتم” را به کار ببر.

6- عبارت “خیلی اتفاق ها ممکن است بیافتد” را به کار ببر.

7- اطلاعات کسب کنید.

8- خودت را مثل جعبه ی جذب کن.

9- خلا ایجاد کنید.

10- به آن چک بچسب.

11- بگذار قانون جذب کار خودش را بکند.

12- حمایت و منابع

 




موضوع مطلب :